گاوصندوق ضددیلم

گاوصندوق ضددیلم

گاوصندوق ضددیلم یکی از ابتکاراتی است که برای افزایش امنیت و حفاظت از اشیاء گرانبها و ارزشمند به کار می‌رود. این نوع گاوصندوق هدفش جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به محتویات داخل صندوق با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف است.

ادامه مطلب

ویژگی گاوصندوق درب خزانه چیست؟

        ویژگی گاوصندوق درب خزانه چیست؟

گاوصندوق درب خزانه با مدل‌های متنوع در بازار موجود است. بسیاری از تولیدکنندگان گاوصندوق به این نتیجه دست یافتند که هر مرکز و یا سازمانی، با توجه به عملکرد کاری خود، نیاز به یک گاوصندوق مناسب دارد. یکی از بخش‌هایی که در کشور‌های جهان، نیاز شدیدی به گاوصندوق دارد بانک می‌باشد.

ادامه مطلب

ویژگی گاوصندوق اسلحه چیست؟

ویژگی گاوصندوق اسلحه چیست؟

شما برای نگه داری اسلحه باید تدابیری داشته باشید احتمال دارد دزدی از منزل شما سرقت کند یا در خانه کودکی دارید که میخواهید اسلحه خود را دور از دسترس او قرار دهید و یا شاید در بروز اتفاقی منزل شما دچار آتش سوزی شود پس مسلما اسلحه را نباید داخل کمد نگه داری کنید پس پیشنهاد ما به شما خرید یک گاوصندوق اسلحه است ، البته در کشورمان گاو صندوق اسلحه خیلی رایج نیست ولی مخاطبان خاص خودش را دارد.

ادامه مطلب

گاوصندوق گنجینه مهرپارس از پرفروش ترین محصولات این شرکت میباشد که دارای استانداردهای CE اروپا و سازمان استاندارد ایران میباشد.این گاوصندوق از نوع گاوصندوق های خانگی این شرکت میباشد. که مناسب استفاده در اداره ها،منازل مسکونی،فروشگاه ها میباشد.

درباره گاوصندوق گنجینه مهر پارس

گاوصندوق گنجینه مهر پارس از پرفروش ترین محصولات این شرکت میباشد که دارای استانداردهای CE اروپا و سازمان استاندارد ایران میباشد.این گاوصندوق از نوع گاوصندوق های خانگی این شرکت میباشد.
که مناسب استفاده در اداره ها،منازل مسکونی،فروشگاه ها میباشد.

ادامه مطلب

گاوصندوق گنجینه

مشخصات گاوصندوق گنجینه

گاوصندوق گنجینه در میان انواع برندهای خارجی گاوصندوق و همچنین برندهای داخلی محصولی بی‌نظیر است که ایمنی خوبی داشته و برای ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است، با خیال راحت می‌توانید گاوصندوق گنجینه را برای حفاظت از اموال و دارایی‌های با ارزش خود تهیه کنید.

ادامه مطلب

گاوصندوق فایل و کمد بایگانی

همه چیز درباره گاوصندوق فایل و کمد بایگانی

در ادارات و سازمان ها که اسناد و مدارک زیادی برای نگهداری وجود دارد محصولات سایز کوچک کفایت نمی کنند.
باید از محصولات سایز بزرگی استفاده کرد که فضای مفید داخلی زیادی دارند و به خوبی برای قرار دادن اسناد، فایل های اداری و زونکن ها طراحی شده اند.
گاوصندوق های دو درب اداری با دارا بودن تمام این ویژگی ها انتخاب مناسبی برای ادارت و سازمان ها هستند.

ادامه مطلب

راهنمای گاوصندوق خانگی

نکات خرید و انتخاب گاوصندوق خانگی

مطمئنا شما هم به دنبال خرید گاوصندوق مناسب منزل هستید که علاوه بر نسوز بودن ضد سرقت هم باشد. گاو صندوق های خانگی به علت اینکه احتمال سرقت در آن ها به مراتب بیشتر از مکان های دیگر است باید امنیت دو چندانی را شامل باشند.

ادامه مطلب

خصوصیات گاوصندوق سدید

خصوصیات گاوصندوق سدید

مهمترین ویژگی محصولات اسدید استفاده از پشم سنگ دانسیته به جای بتن در بدنه ی گاوصندوق هاست که علاوه بر حمل و نقل راحت تر گاوصندوق به تمیز بودن گاوصندوق تیز کمک میکند زیرا در گاوصندوق هایی که از بتن در بدنه ی آنها استفاده شده امکان زنگ زدگی بدنه به مرور زمان وجود دارد ، و ممکن است سنگ ریزه و خاک به درون گاوصندوق نفوذ کند.

ادامه مطلب